رازهای ثروتمندی محمد جانبلاغی
رازهای ثروتمندی محمد جانبلاغی
سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 12:20 | بازدید : 394 | نویسنده : مدیر سایت | ( نظرات )

بسته روانشناسی قدرت ذهن | The Power of Mind

جدیدترین آموزش برای مدیران، کارآفرینان، مدیران سایت و فروشندگان در این قسمت قرار دارند.

بر عکس تمام موجودات این سیاره که بر طبق یک برنامه از پیش تعیین شده بنام غریزه، عمل می کنند و قدرتی برای تغییر شرایط شان ندارند، شما به عنوان یک خالق پا به جهانی قانونمند گذاشته اید که به شما این امکان را می دهد تا با تغییر باورهای بنیادین و فرکانس هایتان، زندگی خود را به شیوه شخصی و دلخواه خود خلق کنید.

تمام اتفاقات زندگی شما دقیقا بازتاب کاملی از باورها و فرکانس های شماست. سیستم جهان به گونه ای خلق شده که به فرکانس های شما پاسخ می دهد. جهانی که در آن زندگی می کنید، جهانی مبتنی بر مدار و فرکانس است.

شما هرگز نخواهی توانست تناقضی بر این قوانین جهان پیدا کنی. این قوانین هرگز برعکس عمل نمی کند. خواه آن را باور داشته باشی، خواه نداشته باشی!

خواه با این قوانین هماهنگ باشی و آنها را تایید کنید، خواه آنها را نادیده بگیری و بر خلاف شان عمل نمایی. در هر صورت جهان طبق قوانین عمل می کند.

در این دوره یاد می گیرید که جهان فقط زبان فرکانس را می شناسد، به فرکانس ها واکنش و شما را در مداری هم جنس با فرکانس های تان قرار می دهد.

نقطه شروع همه چیز از ایمان داشتن به تمام اینهاست.

زیرا ایمان و شناخت قوانین به ما نوید می دهد، اگر از وضعیتی که با باورهای مان برای خود ساخته ایم رضایت نداریم، می توانیم با تغییر فرکانس های مان، با تغییر کانون توجه مان و تغییر باورهای مان، از هر وضعیتی که داریم به سوی وضعیتی که می خواهیم، حرکت کنیم.

می خواهم به شما بگویم نمی‌توانی هیچ بهانه‌ای برای موفق نشدن داشته باشی و با استفاده از آموزش های این دوره می‌توانی هر وضعیتی را تغییر دهی، همانگونه که من وضعیت زندگی ام را در کمتر از یک سال به طور بنیادین تغییر دادم.

هر فردی با هر دین، مذهب و عقیده‌ای که قصد دارد کنترلِ تمامِ جوانب زندگی‌اش را در دست داشته باشد و در یک کلام، خواهان تجربه آرامشِ حقیقی است، لازم است از این دوره استفاده کند.

فقط با تکرار آموزش های جلسات این دوره، می‌توانید هر بار به نتایج بیشتر و بزرگتری برسید. زیرا آموزش های این دوره، دقیقاً همان ورودی های مناسبی است که باید ذهن شما با آن احاطه و تغذیه شود تا باورهای قدرتمند کننده جدیدتان، تقویت گردد.

اکثر انسان ها نمی توانند باور کنند تک تک آن بیماری ها، طلبکارها، خانه به دوشی ها، جر و بحث های همیشگی، بیکاری ها، اقساط تمام نشدنی و… که کنترل را از دست آنها خارج نموده، به وسیله باورهای خودشان خلق شده است.

زیرا ذهن آنها یک عمر تلاش کرده تا آنها را متقاعد کند که چیزی در دست آنها نیست و قدرتی برای تغییر چیزی در زندگی شان ندارند.

ذهن آنها یک عمر تلاش کرده تا همه چیز را شانسی و اتفاقی جلوه دهد و آنها را به این نتیجه برساند که همه چیز توسط دلار، دولت، سیاست و عواملی خارج از اراده آنها کنترل می شود.

از همان لحظات اول که در این مسیر این آموزش ها قرار می گیری، نتیجه این آموزش ها خودش را به شکل احساس خوب نشان می دهد و وقتی ادامه می یابد، به سایر جنبه های زندگی مثل روابط، سلامتی، موضوعات مالی و… سرایت می کند و خود را به شکل: 

شغل پردرآمدتر، ایده های کاراتر، مشتری های بیشتر، نعمت و سلامتی بیشتر، رابطه ای عاشقانه تر هویدا می سازد.

هر آنچه که می خواهید، می توانید آن را با استفاده از قدرت ذهنی به دست آورید.

تمام واقعیت های فیزیکی از ارتعاشات و انرژی تشکیل شده است؛ حتی افکار شما ارتعاش انرژی است، این یک واقعیت است که فیزیک کوانتوم به ما نشان داده است. افکار شما نفوذ قدرتمندی روی زندگی شما دارد.

شما قادرید هر چیزی که واقعا خواهان آن باشید را به دست آورید.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رازهای ثروتمندی و افزایش فروش و آدرس janblaghy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 103
:: بازدید سال : 215
:: بازدید کلی : 933